[O1] DUŻE HAMULCE PRZÓD - WRAŻENIA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaro4444
    Rider
    • 2006
    • 508

    #26
    rklimek za moda. Widzę, że pokusiło Cię jednak. :diabelski_usmiech
    Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #27
      Zamieszczone przez rklimek
      No tak ale to nie hamuje od zera ...
      masz na mysli DS2500??


      Mam u siebie i przy wyjezdzie z miejsca parkingowego i -8 stopniach nie ma roznicy w hamowaniu do serii - a potem jest tylko lepiej
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • Zibi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 491

        #28
        Masz tez jednak troche inny zacisk i troche inna srednice tarcz
        IMHO b mocny klocek na tyl to szkoda zachodu - dobra seria z tylu powinna dac rade
        Na nurkujacy przod to sa sztywniejsze springi

        Tak BTW to u nas jest jakis korektor hamowania ?
        Zawsze mi sie wydawalo ze w autach z ABS-em nie ma takich wynalazkow

        Pozdrawiam
        Zibi

        Komentarz

        • rklimek
          Drive
          • 2007
          • 50

          #29
          Zamieszczone przez Jabar1975
          Zamieszczone przez rklimek
          No tak ale to nie hamuje od zera ...
          masz na mysli DS2500??


          Mam u siebie i przy wyjezdzie z miejsca parkingowego i -8 stopniach nie ma roznicy w hamowaniu do serii - a potem jest tylko lepiej
          TO u mnie z DS PERF nie było najlepiej przy wyjeździe z parkingu

          Hmmm a te EIBACHY ( wracając do sprężyn ) to w sumie sporo taniej od RSowych są ... dlatego nad nimi myślę .. dużo ludzi na tym jeździ i jak tam z dołami sobie radzą ?
          Alfa Romeo 156 2.5 V6
          ~~~~~~~~~~~~~~~
          Http://www.raftech.pl - Twój niezawodny doradca IT

          Komentarz

          • Jabar1975
            RS
            • 2006
            • 3331

            #30
            Zamieszczone przez rklimek
            TO u mnie z DS PERF nie było najlepiej przy wyjeździe z parkingu
            to akurat dla mnie dziwne bo to jest cywilny klocek ....

            Zamieszczone przez rklimek
            Hmmm a te EIBACHY ( wracając do sprężyn ) to w sumie sporo taniej od RSowych są ... dlatego nad nimi myślę .. dużo ludzi na tym jeździ i jak tam z dołami sobie radzą ?
            nie sa krotsze przez przypadek od RS-owych??
            nasza droga: www.wpzs.pl

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #31
              Zamieszczone przez Jabar1975
              nie sa krotsze przez przypadek od RS-owych??
              nie wiem czy krótsze, ale na pewno dają większe obniżenie -> -30 mm
              w stosunku do -15 mm sprężyn od RS'a
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • Tymon
                RS
                • 2004
                • 2970

                #32
                Zamieszczone przez Nexus6
                Zamieszczone przez Jabar1975
                nie sa krotsze przez przypadek od RS-owych??
                nie wiem czy krótsze, ale na pewno dają większe obniżenie -> -30 mm
                w stosunku do -15 mm sprężyn od RS'a
                Co do obniżenia, to rzeczywiście jest -30mm.
                No a to chyba świadczy o tym że są krótsze nie :?: No chyba że są miękkie i w rzeczywistości są dłuższe :lol:
                Sam się pogubiłem
                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez Nexus6
                  w stosunku do -15 mm sprężyn od RS'a
                  Z tym to roznie bywa, bo moja octa usiadla -20 mm :wink:
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • Nexus6
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4847
                    • Volkswagen

                    #34
                    Zamieszczone przez Samiec
                    Zamieszczone przez Nexus6
                    w stosunku do -15 mm sprężyn od RS'a
                    Z tym to roznie bywa, bo moja octa usiadla -20 mm :wink:
                    to przez te zwały zapieczonego węgla na kierownicach turbiny od PSJ'ta i jazdy na fabrycznym programie :diabelski_usmiech














                    MSPANC :haha:
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz

                    • biloowa
                      Classic
                      • 2006
                      • 5

                      #35
                      Zamieszczone przez elemenateur
                      Zamieszczone przez Tymon
                      rklimek, może jakieś Ferodo DS :?: :roll:

                      [ Dodano: Sro 23 Sty, 08 14:54 ]
                      rklimek, http://www.hamulce.net/Racing.htm
                      Panowie a jest sens dawac tam na tyl taki mocny klocek?
                      Przeciez na tyl sila hamowania jest w zaledwie kilku procentach kierowana. Liczy sie chyba mocny przod.
                      Co prawda mam z przodu i z tylu Ferodo DS i jest kosmos ale chyba tyl niewiele da przy tym co jest teraz.
                      Oj Marcin i tu sie mylisz , ja tez najpierw załozyłem przod 312mm na uzywanej oryginalnej tarczy i klocku i bylo lepiej, nastepwnie wlozylem 256 na ori tarczy i klocku i znowu bylo lepiej, nastepnie wlozylem na przod ATE PD i klocek Ferodo , znowu bylo lepiej , a na sam koniec zalozylem ori jarzma od ośki tarcze ATE PD i klocek ferodo i hamuje to bardzo ladnie. Ostatnio miałem okazje przejechac sie leonem 4x4 z seryjnymi hamulcami 312mm przod i 256 mm tyl na oryginalnych tarczach i klockach i powiem ,że była tragedia ,auto zwalniało a nie hamowało w porównaniu do tych hebli u mnie.

                      Komentarz

                      • rklimek
                        Drive
                        • 2007
                        • 50

                        #36
                        Nooooooo hamulce dotarte jest nieźle

                        Efekt dużo lepszy niż na początku a i nie nurkuje tak bardzo jak i się wydawało po skręceniu trochę amorów
                        Alfa Romeo 156 2.5 V6
                        ~~~~~~~~~~~~~~~
                        Http://www.raftech.pl - Twój niezawodny doradca IT

                        Komentarz

                        • elemenateur
                          Elegance
                          • 2007
                          • 803

                          #37
                          Zamieszczone przez biloowa
                          elemenateur napisał/a:
                          Tymon napisał/a:
                          rklimek, może jakieś Ferodo DS :?: :roll:

                          [ Dodano: Sro 23 Sty, 08 14:54 ]
                          rklimek, http://www.hamulce.net/Racing.htm


                          Panowie a jest sens dawac tam na tyl taki mocny klocek?
                          Przeciez na tyl sila hamowania jest w zaledwie kilku procentach kierowana. Liczy sie chyba mocny przod.
                          Co prawda mam z przodu i z tylu Ferodo DS i jest kosmos ale chyba tyl niewiele da przy tym co jest teraz.


                          Oj Marcin i tu sie mylisz , ja tez najpierw załozyłem przod 312mm na uzywanej oryginalnej tarczy i klocku i bylo lepiej, nastepwnie wlozylem 256 na ori tarczy i klocku i znowu bylo lepiej, nastepnie wlozylem na przod ATE PD i klocek Ferodo , znowu bylo lepiej , a na sam koniec zalozylem ori jarzma od ośki tarcze ATE PD i klocek ferodo i hamuje to bardzo ladnie. Ostatnio miałem okazje przejechac sie leonem 4x4 z seryjnymi hamulcami 312mm przod i 256 mm tyl na oryginalnych tarczach i klockach i powiem ,że była tragedia ,auto zwalniało a nie hamowało w porównaniu do tych hebli u mnie.

                          Dzieki Nikos w takim razie za rozwianie watpliwosci. To byly raczej moje przypuszczenia, zreszta NVM.


                          Nooooooo hamulce dotarte jest nieźle

                          Efekt dużo lepszy niż na początku a i nie nurkuje tak bardzo jak i się wydawało po skręceniu trochę amorów
                          i tak ma byc , sa konie musi byc i hebel! Gratki.

                          Komentarz

                          Pracuję...